Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 8, 2011

3rd anniversary @ seven eleven

Tak sangka masa berlari pantas.. sedar tak sedar hampir 3 tahun kami berkongsi suka duka, pahit manis dan asam garam kehidupan bersama-sama. Alhamdulillah.. ya Allah terima kasih kerana memberi peluang kepada kami hingga saat ini.. alhamdulillah diatas segala nikmatMu.. udara, pancaindera, kesihatan,rezeki, anak-anak.. dan segalamacam yang tak terjangkau oleh minda dan pasti ada nikmatMu yang tak disedari langsung.. Kami tadahkan tangan memohon padaMu ya Allah..kami meminta lagi.. berkatilah hidup kami dunia akhirat amin..

3 tahun berlalu.. dengan hadirnya sepasang cahaya mata terasa sungguh sempurna hidup berumahtangga. Kehadiran Danisha Eryna & ilman Hazri sangat bermakna dan pengukuh kasih sayang ibu dan ayah.. semoga keduanya menjadi anak yang solehah dan soleh.. anak yang mendengar kata, tetap hati dengan keimanan, murah rezeki, bijaksana dan dikurniakan dengan sifat2 mahmudah... ya Allah makbulkan doa seorang ibu yang kerdil ini.. untuk anak anaknya.. amin.

Walaupun hidup tak seindah direncanakan..namun hari2 yang dilalui sungguh mendewasakan sebagai suami isteri dan ibu bapa kepada anak2. Sedangkan lidah lagi tergigit apatah lagi suami isteri... semuanya pahit manis berumah tangga di lalui bersama sama.. kasih sayang makin utuh.. cinta makin bertaut. Semoga Allah panjangkan lagi hubungan ini sampai syurga.. sampai syurga ku cintamu.

Ya Allah makbulkanlah doa kami.. ampunilah dosa kami, murahkanlah rezeki kami, kurniakanlah kesihatan tubuh badan kami, peliharalah anak2 kami, bantulah kami melangsaikan hutang piutang kami, lindungilah kami dari bebanan hutang piutang dan berkatilah kami sekeluarga. Ya Allah.. peliharalah rumahtangga kami, hiasilah rumahtangga kami dengan rahmatMu.. amin.

Thank u abang.. walaupun naa tahu abang copy paste je kata2 ni..tapi ia sangat bermakna.. happy 3rd anniversary =)


No comments:

Post a Comment