Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 11, 2012

Happy 4th Anniversary to my soul mate Mohamed Zamri Mohamed Nezuri

Hari ni genap 4 tahun kami di satukan.. alhamdulillah sehingga saat ini Allah telah berikan kami kebahagiaan dengan rezeki yang melimpah ruah dan kehadiran cahaya mata yang menjadi penyeri kehidupan berumah tangga.

Untuk suami tercinta.. terima kasih diatas pengobanan yang telah abang lakukan, terima kasih atas segalanya. Naa rasa tak dapat membalas segalanya... semoga Allah sahaja yang memberi ganjaran kepada abang. Terima kasih kerana sentiasa ada untuk naa dan anak2, abang letakkan kami di tempat yang paling utama.. 

Abang,
Maafkan naa sbb tak menjadi isteri yang baik untuk abang.. tidak menyempurnakan tugas naa sebagai seorang isteri, banyak permintaan abang naa abaikan.. abang mintak urut kakipun naa cakap naa tak larat.. semua tu alasan, sebenarnya naa malas... ruginya naa menolak pahala. Ooowhh naa akan cuba lagi menjadi isteri yang terbaik untuk abang. InsyaAllah.

Abang,
Marilah kita sama2 memohon pada Allah SWT semoga tetapnya iman kita kepadaNya, kepada rasulNya, supaya kita bukan hanya ingat pada Nya waktu susah saja.. semoga kita sentiasa mendapat pertunjuk dan hidayah daripadaNya.. semoga kita diberi panduaan dalam mendidik anak2 menjadi anak yang soleh dan solehah, berjaya dunia dan akhirat. Semoga Allah membantu kita dalam menguruskan kewangan dan hutang piutang kita.. dan semoga Allah memberi kita kesihatan tubuh badan... amin


    
rajin2la baca tafsir ni ye abang...
Selamat ulang tahun perkahwinan, semoga ikatan kasih sayang ini berkekalan hingga akhir hayat kita.. amin

No comments:

Post a Comment