Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 9, 2012

hati keras macam batu..

betul ke ada hati org keras macam batu? Hati sayapun kadang2 keras jugak..tapi tak tahulah macam batu ke tak. Tapi semalam saya sangat marah dan sampai ke hari ni pun still lagi marah. Apa la masalah dengan org yang tak boleh menepati masa dan buat saya menunggu lama. Pernah tak tunggu orang sampai berjam jam?

Semalam saya budget boleh balik awal, memandangkan suami tak kerja dan ada urusan lain. Tapi saya sangat kesal bila saya call dia 5.15 dia masih lagi dlm perjalanan balik dan masih jauh... saya memang marahlah sbb tak bagth lebih awal, contohnya masa pukul 5 tu call lah saya dulu bagitahu saya.. x dpt balik awal apapun alasannya saya tak kisah asalkan bagitahu lebih awal. Yang penting bagitahu......

Sampai ke hari ni.. saya masih marah. Keraskah hati saya?? mcmana nak bagi marah ni padam? sukarnya nak buang perasaan marah ni jauh2...

No comments:

Post a Comment